Tips

  • Hoe bestel ik een boek met mijn kind in de hoofdrol?
    Doorloop eenvoudig de volgende stappen om een gepersonaliseerd boek te bestellen:
    1. Kies de titel en het verhaal die je het meeste aanspreken en het beste bij het kind passen.
    2. Klik op ”Personaliseer het boek”.
    3. Vul alle velden in met de gegevens die in het boek moeten komen. – het is BELANGRIJK dat alle velden worden ingevuld en dat ze juist worden ingevuld!
    4. Kies geslacht, haar- en huidskleur van de kleine hoofdpersoon en de haar- en huidskleur van de overige karakters.
    5. Klik op ”Gereed”.
    6. Controleer op deze pagina of de ingevulde gegevens en de gepersonaliseerde voorkant juist en naar jouw wens zijn.
    7. Zie je een fout in de informatie die je hebt ontvangen? Klik dan op ”Wijzig gegevens”.
      – Klopt alles? Klik dan op ”Ga door naar mijn winkelmandje”
    8. Bekijk de bestelling en klik dan ”Ga naar betalen”
    9. Vul de afleverinformatie en je telefoonnummer in
    10. Accepteer onze algemene voorwaarden
    11. Je wordt nu doorgeschakeld naar een beveiligde betaalomgeving

      Heb je vragen over een bepaald boek of een vraag gedurende het bestelproces, kun je uiteraard contact met ons opnemen via info@mijnliefsteboek.nl.

  • Zijn er beperkingen aan de lengte van de naam van het kind?
    Nee, die zijn er niet, maar let er wel op dat een erg lange naam kan leiden tot uitdagingen op gebied van het design en de lay-out, omdat de tekst verschuift.
  • Kan ik zelf de huidskleur van een karakter in het boek wijzigen?
    Ja, bij de bestelling van het boek kies je voor ieder karakter afzonderlijk welke huids- en haarkleur ze krijgen. De illustraties zijn op die manier uniek in het boek dat jij bestelt voor het kind.
  • In een van de velden van het boek dat ik heb gekozen, stellen jullie voor dat ik de naam van bijvoorbeeld opa invul. Mijn kind heeft geen opa’s en oma’s meer, kan ik hier een andere persoon invullen?
    Ja, tenzij het overduidelijk is dat het JUIST opa is die die meedoet in het verhaal, kun je heel goed bijvoorbeeld een oom, buurman of een andere vriend van het kind aan het verhaal toevoegen.
  • Wat gebeurt er als ik een veld bij het personaliseren/de bestelling van het boek vergeet in te vullen of als ik bijvoorbeeld een naam onjuist spel?
    Dan zullen deze gegevens ontbreken of verkeerd in het boek verschijnen. Ontbrekende informatie of onjuiste spelling in de tekst van het boek wil natuurlijk niemand! Het is daarom UITERST BELANGRIJK dat tijdens het bestelproces in alle vereiste velden de juiste gegevens worden ingevuld.
  • Kan ik er zeker van zijn dat er geen factuur of iets dergelijks bij het pakketje zit, als ik ervoor kies om het boek direct aan het kind te sturen?
    Ja. Alle facturen, bestelbevestigingen en overige informatie over prijzen worden uitsluitend per e-mail verstuurd aan het e-mailadres dat tijdens het bestelproces is ingevoerd. Je vindt hier dus niks van terug in het pakketje.
  • Hoeveel tijd zit er tussen het bestelmoment en de ontvangst van het boek?
    Doorgaans produceren en versturen wij binnen 4-6 werkdagen. De boeken worden via PostNL verstuurd.
  • Is het veilig om met creditcard te betalen via deze website?
    Uiteraard. Wij maken gebruik van QuickPay, een gecertificeerde PCI-standaard: Lees hier meer over QuickPay
  • Wat moet ik doen als er een fout staat in het boek dat ik heb ontvangen?
    Zou er tegen alle verwachtingen een fout staan in je bestelling, stuur dan meteen een e-mail aan info@mijnliefsteboek.nl. Wij zullen het boek natuurlijk zo snel mogelijk vervangen. Is de fout een gevolg van het invoeren van onjuiste gegevens tijdens het bestelproces, kunnen wij het boek helaas niet vervangen. Maar neem wel contact met ons op en dan proberen we zo snel mogelijk een oplossing te vinden.