Tips

  • Hoe bestel ik een boek met mijn kind in de hoofdrol?
    Doorloop eenvoudig de volgende stappen om een gepersonaliseerd boek te bestellen:
    1. 1. Kies het verhaal dat je het meeste aanspreekt en dat het beste bij jouw kind past.
    2. Klik op ”Personaliseer het boek”.
    3. Vul de persoonlijke gegevens in die wij voor je in het boek mogen verwerken. Het is belangrijk dat je ALLE velden correct invult!
    4. Kies het geslacht en de haar- en huidskleur van de kleine hoofdpersoon en van de overige personages.
    5. Klopt alles? Klik dan op ”Sla op en bekijk voorbeeld”.
    6. 2. Lees het voorbeeld op de volgende pagina goed door.
    7. Controleer of de gegevens die je hebt ingevuld juist en helemaal naar jouw wens zijn.
    8. Zie je een fout in de informatie die hier staat? Klik dan op ”Bewerk gegevens”.
    9. Klopt alles? Klik dan op ”Voeg toe aan winkelwagentje”.
    10. 3. Bekijk het overzicht op de volgende pagina nauwkeurig. 
    11. Heb je een kortingscode, dan kun je die hier invullen.
    12. Wil je nog een boek toevoegen? Klik dan op "Shop verder".
    13. Klopt alles? Accepteer dan de algemene voorwaarden en klik op ”Naar de kassa”.
    14. 4. Vertel op de laatste pagina waar we het boek naartoe mogen sturen.
    15. Vul de verzendinformatie, je e-mailadres en je telefoonnummer in.
    16. Kies voor een betalingsmethode.
    17. Helemaal onderaan kun je eventueel een berichtje voor ons achterlaten.
    18. Klopt alles? Klik dan op "Naar betalen" om te worden doorgeschakeld naar een beveiligde betaalomgeving.
    19. LET OP: na het plaatsen van de bestelling heb je nog één uur de tijd om de gegevens die je hebt doorgegeven aan te passen. Daarna wordt je bestelling automatisch doorgestuurd naar onze drukkerij.

      Heb je vragen over ons assortiment of over het bestelproces? Neem contact met ons op via info@mijnliefsteboek.nl of 085-2085806. Wij helpen je graag verder!
  • Zijn er beperkingen aan de lengte van de naam van het kind?
    Nee, die zijn er niet. Maar let er wel op dat een erg lange naam kan leiden tot veranderingen in de lay-out van het boek, omdat de tekst verschuift. Twijfel je of een naam te lang is, neem dan contact met ons op. 
  • Kan ik zelf de huidskleur van een personage in het boek wijzigen?
    Ja, bij de bestelling van het boek kies je voor ieder personage afzonderlijk welke huids- en haarkleur het krijgt. Op die manier zijn de illustraties in het boek dat jij bestelt uniek voor jouw kind.
  • In een van de velden van het boek dat ik heb gekozen, stellen jullie voor dat ik de naam van bijvoorbeeld opa invul. Mijn kind heeft geen opa’s en oma’s meer, kan ik hier een andere persoon invullen?
    Ja, tenzij het overduidelijk is dat het JUIST opa is die meedoet in het verhaal, kun je heel goed bijvoorbeeld een oom, buurman of een andere vriend van het kind aan het verhaal toevoegen.
  • Wat gebeurt er als ik bij het personaliseren van het boek een veld foutief invul of als ik een naam onjuist spel?
    Dan zullen deze gegevens verkeerd in het boek verschijnen. Onjuiste informatie of een foutieve spelling in de tekst van het boek wil natuurlijk niemand! Het is daarom UITERST BELANGRIJK dat tijdens het bestelproces in alle vereiste velden de juiste gegevens worden ingevuld. Gedurende het bestelproces bieden we je een aantal keer de mogelijkheid om je gegevens te bewerken en na het afronden van de bestelling heb je nog één uur de tijd om er iets aan te veranderen.
  • Kan ik er zeker van zijn dat er geen factuur bij het pakketje zit, als ik ervoor kies om het boek direct aan het kind te sturen?
    Alle facturen, bestelbevestigingen en overige informatie over prijzen worden uitsluitend per e-mail verstuurd aan het e-mailadres dat tijdens het bestelproces wordt ingevoerd. Je vindt hier dus niks van terug in het pakketje.
  • Hoeveel tijd zit er tussen het bestelmoment en de ontvangst van het boek?
    Doorgaans ontvang je je boek binnen 4-5 werkdagen. Onze boeken worden verstuurd via PostNL.
  • Is het veilig om met creditcard te betalen via deze website?
    Uiteraard. Wij maken gebruik van QuickPay, een gecertificeerde PCI-standaard: Lees hier meer over QuickPay
  • Wat moet ik doen als er een fout staat in het boek dat ik heb ontvangen?
    Mocht je tegen alle verwachtingen in een boek hebben gekregen met een fout erin, stuur dan een e-mail aan info@mijnliefsteboek.nl of neem telefonisch contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar ontvangt. Is de fout een gevolg van het invoeren van onjuiste gegevens tijdens het bestelproces, dan kunnen wij de kosten voor het nieuwe boek helaas niet op ons nemen. Neem echter ook dan contact met ons op, zodat we samen tot een goede oplossing kunnen komen.